Wysyłka od Producenta

Dzięki porozumieniu zawartemu z producentami, wysyłką do naszego klienta, każdego produktu, zakupionego w naszym sklepie zajmuje się dany producent. Wysłanie towaru wprost z magazynu producenta do naszych klientów, minimalizuje ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu. Unikamy w ten sposób niepotrzebnego ryzyka, związanego z transportem towarów pomiędzy magazynami, naszym producenta, a klientem. 

Czas wysyłki

Centrum Betonu Architektonicznego terminy wysyłek

Powyższy schemat dotyczy dni roboczych. Czas realizacji zamówienia w zależność od rodzaju zakupionego produktu i jego ilości jest różny.  

UWAGA! Od pewnego czasu obserwujemy bardzo duże wydłużenie dostaw naszych produktów z winy firm przewozowych. Problem dotyczy każdego przewoźnika. Prawdopodobnie jest spowodowany ogromną ilością transakcji kupna-sprzedaży materiałów budowlanych za pośrednictwem internetu, co skutkuje brakiem wydajności firm przewozowych. 

Ceny wysyłek

Ceny wysyłek, oblicza każdorazowo nasz system, w momencie dodania produktu do koszyka. Możesz dodać towar do koszyka, w celu sprawdzenia kosztu wysyłki. Niektóre produkty, możemy zaoferować z opcją darmowej wysyłki, po przekroczeniu odpowiedniego progu wartości zamówienia.

Odbiór zakupionego towaru od kuriera

  1. Koniecznie osobiście dokonaj odbioru zakupionego towaru od kuriera/przewoźnika. 
  2. Dokładnie sprawdź przesyłkę pod kątem uszkodzeń, które według ciebie mogły nastąpić podczas transportu.
  3. Sprawdzenie przesyłki w momencie odbioru jest ważne, w przypadku zaistnienia uszkodzeń o których wspominamy niżej.

Co gdy towar przyjedzie uszkodzony?

  1. W obecności kuriera sporządź protokół szkody. Każdy przewoźnik powinien mieć wzór protokołu przy sobie. 
  2. Prześlij nam pocztą lub za pomocą poczty email, skan wypełnionego w obecności przewoźnika protokołu.
  3. Prześlij nam pocztą email zdjęcia każdego uszkodzenia.
  4. Masz na to 3 dni, gdyż musimy jak najszybciej dochodzić naszych praw od przewoźnika.
  5. Jeśli uszkodzenie zostanie dostrzeżone do 3 dni po dacie doręczenia, ciągle istnieje możliwość sporządzenia z kurierem protokołu szkody.

Gdy dopełnisz tych formalności, producent bezkosztowo dośle Ci uszkodzoną część zakupionego towaru.